מוצרים:

אין מוצרים בסל הקניות.

איך להתאים מחסן לחצר הבית?

אחד הפריטים הכי פרקטיים בבית עם חצר הוא המחסן שמאפשר לכם לשים בו חפצים שאתם לא משתמשים בהם כעת, אך קיים סיכוי שתשתמשו בהם בעוד כמה זמן. כשחושבים על מחסן לגינה, ישר עולה בראש התמונה של מבנה ארעי ישן, אך כדאי לדעת שכיום מחסנים הם ממש לא מבנים ארעיים ויש המון סוגים וסגנונות של מחסנים שניתן להתאים לחצר הבית.
אז מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מחסן ואיך תתאימו אותו בצורה הטובה ביותר? כל התשובות לכך תוכלו לקבל בכתבה הבאה.

כמה ציוד תצטרכו לאחסן במחסן?

אחת השאלות שהכי חשובות לפני רכישת מחסן גינה היא כמה ציוד אתם צפויים לאחסן בו. זוהי שאלה שהתשובה עליה תעזור לכם למקד את הצרכים שלכם מהמחסן ולמצוא את גודל המחסן שאתם זקוקים לו. כיום ניתן לרכוש מחסנים לגינה במגוון גדלים, אך חשוב מאוד לרכוש באמת את הגודל שיספק אתכם. עשו רשימה של הפריטים שתאחסנו במחסן בשלב הראשוני והשאירו גם מקום פנוי לציוד נוסף שלא חשבתם עליו או לא הייתם מודעים לצורך שלו באחסון.

בדקו היכן תציבו את המחסן בחצר

מחסן בחצר זקוק למקום מוגדר שיש בו רצפה ישרה או אזור מבוטן. לפני רכישת המחסן חשוב לוודא היכן יש לכם בחצר כזה אזור ולמדוד אותו. המדידה תעזור לכם לדייק במידות המחסן שאתם יכולים לרכוש. בחנויות לציוד מוצרי גינה יציעו לכם מספר גדלים של מחסנים לפי גובה המחסן, רוחבו ועומקו ואתם תצטרכו להחליט לפי המידות שמדדתם ולפי הצרכים שלכם, מיהו המחסן המתאים ביותר.

תכנון גישה נוחה אל המחסן

עוד דבר שחשוב מאוד לעשות לפני רכישת מחסן הוא לוודא שאתם מציבים אותו במקום נגיש ונוח להוצאת ציוד והעברתו לתוך הבית או להשתמש בו בגינה בעת הצורך. כי תחשבו על זה, כבר קניתם מחסן שהולך להישאר להרבה זמן, חשוב שגם תהנו מהגישה אל הציוד שבו.

אביזרים חשובים בתשלום נוסף כאשר רוכשים מחסן

כאשר רוכשים מחסנים לגינה, חשוב לדעת שיש להם מספר אביזרים בתשלום נוסף. אחד האביזרים שלא מגיע עם כל מחסן הוא החלון ואתם למעשה יכולים לבחור האם להתקין חלון קיפ או לבחור מחסן ללא חלון. כמו כן, מחסנים מגיעים עם דלת אחת, אך קיימת אפשרות שלא כולם מודעים לה, לחלק את המחסן לשניים בחלוקה פנימית ולהתקין דלת נוספת. אביזרים נוספים שניתן להתקין הם בתוספת תשלום הם פאנל אוורור וכונניות מדפים המאפשרות סידור נוח של חפצים.

שיפוע של הגג

המחסן נמצא מחוץ לבית ולכן הוא חשוף כמובן לגשם. על מנת שלא תיווצר שלולית מים על גג המחסן, אתם חייבים לוודא שגג המחסן מותקן בשיפוע. זה מאוד קריטי כאשר גג המחסן הוא פלטה ישרה אחת. כאשר מדובר על מחסן עם גג משולש, הבעיה הזו לא קיימת כלל.

המאמר באדיבות חברת הכל בו לגן

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות