מוצרים:

אין מוצרים בסל הקניות.

איך מבצעים הדברה למחסני גינה מפנל מבודד?

רוב הבתים הפרטיים כיום זקוקים למחסן כדי להכיל ציוד שאין בו שימוש. ברוב הבתים המחסן הקיים הינו מחסן לא קבוע העשוי מפנל מבודד אשר נמכר במגוון רשתות. קיימת סברה בציבור כי מזיקים נכנסים לרוב למחסנים קבועים הבנויים מאבן, אך כדאי ורצוי לדעת שגם מחסנים שאינם קבועים העשויים מפנל מבודד מושכים אליהם מגוון מזיקים. למה זה קורה? ואיך מבצעים הדברה במחסנים אלו? על כך נדבר במאמר הבא.

למה מזיקים מגיעים למחסנים?

מחסנים הם מקום נהדר לשהייה של מזיקים. מחסן פנל מבודד עם כל הציוד שבתוכו יוצר מגוון כוכים חמימים ונעימים שמזיקים רואים בהם מקום בטוח לחיות בו ולהתרבות בו. כמו כן, אם במחסן שלכם יש גם שאריות מזון, הוא יהפוך לעליה לרגל עבורם ולהתרבות מהירה. הדברת מזיקים מקצועית במחסנים היא דבר מחייב שכדאי לבצע אחת לשנה על מנת למנוע את ההתפשטות. נגיעות גבוהה של מזיקים בתוך המחסן עשויה לגרום לנזקים עבור הציוד שלכם באמצעות כרסום או הפרשות שהמזיק משאיר אחריו כתוצאה מהשהייה שלו.

איך מבצעים הדברה במחסן מפנל מבודד?

אם פקדו אתכם מזיקים בתוך המחסן, אתם חייבים להזמין שירותי הדברה לפני שהמזיקים מתחילים להתרבות. אם נכנסתם למחסן וזיהיתם סימנים של מגוון מזיקים או שראיתם אחד או שניים מהם, זה בדיוק הזמן להתקשר למדביר.
המדביר שיגיע אליכם יכנס אל המחסן, יבצע סריקה ויבין אילו מזיקים פקדו אותו. לאחר הזיהוי הוא יגדיר את מצב הנגיעות וגם ינסה לבחון את המקור שממנו מגיעים המזיקים כדי למנוע כניסה שלהם בהמשך. רק לאחר שיגדיר את המצב, יזהה את מקור המזיקים ויבין באיזה סוג מזיק מדובר, הוא יתאים את חומרי ההדברה.
חשוב לדעת כי יש מזיקים שניתן להדביר אותם באמצעות חומרי הדברה בריסוס ויש מזיקים שמגיבים טוב יותר לפיתיונות ג'ל. התאמת החומרים מתבצעת לאחר זיהוי נכון של המזיק. כך לדוגמא, אם פקדו אתכם ג'וקים במחסן, מדביר של חברת הדברה מקצועית, יבדוק האם מדובר בתיקן גרמני שמדבירים באמצעות פיתיונות ג'ל או תיקן אמריקאי שמדבירים באמצעות ריסוס.

אילו מזיקים עשויים להגיע למחסנים?

מחסנים הם מקום נהדר לשלל מזיקים. אלו יכולים להיות פשפשי מיטה שנכנסו אליו כתוצאה מפריטים נגועים, בדרך כלל פריטי טקסטיל ומזרונים. אלו יכולים להיות תיקנים שמגיעים מהביוב שליד או מארגזים נגועים שארזתם בהם ציוד. אלו יכולים להיות עכברים וחולדות שמגיעים בדרך כלל מהביוב ומאוד אוהבים מחסנים. מעבר למזיקים האלו, יש עוד מגוון מזיקים אחרים כמו נחשים, פרעושים, נמלים ואפילו עקרבים.
כל סוג של מזיק יוצר הרס אחר בתוך המחסן.
אם אלו מזיקים ממשפחת המכרסמים, הרי שהם מכרסמים כל דבר ועשויים לגרום להרס של הציוד.
כמו כן, הם עלולים להיות נגועים במחלות ולהעביר אותן דרך הצואה והשתן שאותה יפזרו במחסן. אם מדובר בתיקנים, גם הם מגיעים מהביוב המעופש וגם הם מביאים איתם מגוון מחלות. פשפשי מיטה זו כבר בעיה שונה, מספיק שהכנסתם מהמחסן שלכם פריט נגוע אל הבית והם יתפשו גם שם ויגרמו לעקיצות מאוד מגרדות. אין ספק כי גילוי מזיקים במחסן והדברה שלהם במהירות האפשרית, הם הכרחיים מאוד.

צריכים הדברה? הזמינו את הדברה סנטר: https://www.hadbara-center.co.il

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות