מוצרים:

אין מוצרים בסל הקניות.

בחירת מחסן גינה

כאשר מגיע השלב של בחירת מחסן גינה, עולה השאלה מה יהיו השימושים שלכם בו ולמה אתם צריכים אותו באמת? כמה דברים תוכלו לאחסן במחסן אחד? והאם אתם צריכים שהחפצים יהיו זמינים הן בבית והן בגינה בו זמנית? באמצעות המדריך הבא תוכלו למצוא מחסן שיתאים לכל עונות השנה ובו זמנית יאפשר לכם למצוא את כל החפצים בקלות וביעילות רבה.
מחסן חדש לגינה הינה הוצאה לא קטנה אך מאוד משמעותית והכרחית בניהול משק בית קרקע. לפני שאתם בוחרים מחסן לגינה, חשוב שתדעו את המידות שלו ואת התאמתו לשטח המבוקש. לכן, במעמד הזה אנו ממליצים למדוד את העומק ואת הרוחב של נקודת ההתקנה של המחסן החדש שלכם.
עניין המידות חשוב ביותר היות שהפרמטר החשוב ביותר במחסן, מעבר לחומר ממנו הוא בנוי ועמידותו בתנאים שונים הינו גודל המחסן.
לאחר שמדדנו את גודל השטח בו אנו מתעדים להעמיד את המחסן, עלינו לחשוב מה הציוד שאנו מעוניינים לאחסן בו. האם זה ציוד מכני גדול כמו מכסחת דשא או הג'יפ החשמלי של הילד או האם זה ארגוניות המסדרות את אוסף הברגים של אבא? בהתאם לצורך יש להתאים את גודל המחסן. מחסן קטן מידי יקשה עלינו לאחסן כראוי את החפצים שלנו אך לעומתו מחסן גדול מידי יתפוס לנו נדל"ן יקר בחצר ללא סיבה.

סוג המחסן- כי לא כולם שווים

כאשר בוחרים מחסן גינה, רצוי לבחור מחסן העשוי מחומרי גלם טובים שפותחו בצורה כזאת שיתאימו לכל סוגי האקלים בייחוד כשמקום הימצאותם בגינה.
מומלץ לבחור מחסן המיוצר מחומרים ייחודיים וייעודיים לשימוש ארוך טווח בחצר. מזג האויר הישראלי הוא חסר רחמים ואנו חווים ימי שמש ארוכים וגשמים עזים אשר יעמידו במבחן כל פריט אשר יעמוד בחוץ. אנו לא רוצים להתעסק בהצלת חפצים מרטיבות או החלפת מחסן לאחר שנתיים בגלל שהוא "נמס" בשמש. לכן חשוב לא להקל ראש בנושא.

שירות שירות שירות

מחסן לחצר הינו פריט אשר צריך לשרת אותנו שנים רבות באמינות ללא רבב. מסיבה זאת חשוב לבחור מחסן מחברה שתאפשר לכם הן הובלה והן התקנה איכותית ואחריות מקיפה כך שתוכלו להיות שקטים ורגועים לגבי ה"חדר" החדש בבית שלכם.

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות