מוצרים:

אין מוצרים בסל הקניות.

טיפים לחשובים לתכנון אזור אחסנה

גינה היא חלק נפרד מהבית ותכנון הוא אולי אחד השלבים החשובים בהקמת אותה הגינה. בחירה נכונה של צמחים לגינה (הן מבחינת הזנים והם מבחינת הנראות וגם הכמות), חלוקה חכמה לשטחים ויצירת האווירה המתאימה, כל אלה משפיעים בסופו של דבר על התוצאה המתקבלת ויכולים לעשות את כל ההבדל בין גינה שעונה על הצרכים ומביאה איתה גם סטייל "על הדרך", לבין אחת שפחות. נקודה הכרחית שיש לקחת בחשבון במסגרת התכנון היא עניין האחסון בגינה והדרך הנכונה לנצל זאת מבלי שהדבר יפגע בנראות שלה. איך מתכננים כהלכה את אזור האחסון בגינה? על כך, במאמר הבא.

ניצול אזורים בגינה לאחסון

תכנון נכון של שטח מחסן לגינה ימנע מצב של "כיעור" ויהפוך את פתרון האחסון הנבחר לחלק בלתי נפרד מהגינה כולה. כאשר מדובר בגינה גדולה, כדאי מאד לנצל חלק ממנה לטובת העניין ולבחור בפתרונות אחסון אסתטיים ואיכותיים שישמשו אותנו לאורך שנים. כאשר מתכננים את הגינה עצמה, האחסון הוא פרמטר הכרחי במסגרת כלל השיקולים ועליו להשתלב באופן הרמוני וזורם לצד כל האלמנטים האחרים. תודות למגוון האפשרויות המוצעות כיום בתחום זה, יכול כל אחד למצוא את המדויק והנכון עבורו וגם זה שיתאים לגינה שלו.

מה לקחת בחשבון בעת תכנון גינה והקמת גינה

יש לא מעט נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון במסגרת תכנון וגם הקמת גינה כשמחפשים אחר פתרון אחסון יעיל. אחת מהן היא עניין גודל הגינה. גודל השטח כולו ישפיע על סוג פתרון האחסון הנבחר וגם על המיקום שלו. לגינה גדולה אפשר לבחור בפתרון אחסון גדול, אך כאשר המקום קטן יחסית והשטח מצומצם חשוב לבחור פתרון אחסון מתאים בגודל שלו ולמקם אותו באזור נסתר יותר כדי שלא ימשוך תשומת לב רבה מדי. הצורך באחסון הוא הנקודה השנייה שיש לבחון, שכן לכל צורך יש מענה אחר. לשם מה זקוקים לאותו מחסן? מה רוצים לאחסן בו? מה צפויה להיות תדירות השימוש בו? ועוד. האזור שבו יעמוד המחסן בגינה הוא חלק בלתי נפרד מכלל השיקולים שכן עליו להיות נגיש לנו. אין טעם להשקיע בפתרון אחסון איכותי וגם אסתטי אם הגישה אליו לא מוצלחת. ולכן, כדאי מאד לתכנן את הגינה כך שתתאפשר גישה קלה ונוחה למחסן.

סוגים שונים של מחסנים לגינה

אם כן, אחד הפתרונות היעילים כיום לצורך אחסון הם המחסנים. המחסנים של היום מגיעים במגוון רחב של מידות וגם עיצובים ואפשר להציב אותם בגינה שלנו כדי ליהנות מפתרון אסתטי וגם שימושי. ברשימת סוגי המחסנים לגינה אפשר למצוא בין היתר מחסני גינה ענקיים כמו "מחסן גינה ענק" היוצר חדר אחסון בגינה ומתאים למשל לאחסון של אופניים וגם אלמנטים גדולים. לצדם יש את המחסנים הקטנים יותר כמו "המחסן האיטלקי" בדגמים הקומפקטיים עם יחידות מדפים שבהם אפשר לאחסן כלי עבודה מכל מיני סוגים ופריטים שונים שלא תמיד אפשר לאחסן בתוך הבית. יש מחסנים שהם יחידת חצר גדולה בפני עצמה, שאפשר אפילו להשתמש בה כמעין חדר עבודה. לצד שטח האחסון הנרחב שבה, אפשר להפוך אותה לנגרייה, למשל, לחובבי הנגרות, למקום שבו אפשר לבצע עבודות יד למיניהן ועוד.

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות