מוצרים:

אין מוצרים בסל הקניות.

טיפים שימושיים לתכנון הגינה

נושא השמירה על הסדר והניקיון הוא תמיד חשוב והכרחי, וכשמדובר בגינה שלנו, היא צריכה להיראות תמיד מטופחת ואסתטית, על אחת כמה וכמה. כך, תכנון הגינה הוא שלב בסיסי בכל הקשור לסדר וניקיון, כאשר מלבד הדאגה לצמחייה והאווירה הפסטורלית, עלינו לדאוג לשילוב המתאים בין הפריטים השונים המרכיבים את הגינה שלנו

תכנון ועיצוב הגינה

הגינה הביתית מהווה עבורנו נקודת טבע מושלמת, בה אנחנו יכולים ליהנות מהפריחה והצבעים הנפלאים שיש לטבע להציע לנו, כשהיא משמשת גם כמקום מושלם לאירוח חברים ובני משפחה, במיוחד בימים בעלי מזג אוויר נאה.

אין ספק כי לצמחייה הביתית המגוונת שמור מקום של כבוד בכל הנוגע להשפעה על עיצוב ומראה הגינה, אך חשוב לזכור כי הגינה שלנו מורכבת גם מפריטים נוספים, דוגמת מחסן גינה, ריהוט גן ופתרונות הצללה שונים, אליהם עלינו להתייחס בהתאם מבחינת התכנון והעיצוב, בכדי ליצור את השילוב המתאים שיתחבר בהרמוניה ובצורה נעימה לעין, עם קו העיצוב הכללי שבחרנו לבית בכלל ולגינה בפרט.

איזה סוגי ריהוט יכולים להתאים לגינה?

כאשר אתם ניגשים לבחור ריהוט גינה, כדאי לחשוב לפני על קו העיצוב הכללי ולבחור את פריטי הריהוט בהתאם, כך שהצבעים או הדוגמאות של הפריטים השונים ישלימו אחד השני. בנוסף, חשוב לזכור כי פריטי הריהוט הללו בסופו של דבר חשופים במידה רבה לפגעי מזג האוויר ולכן, חשוב לבחור את חומרי הגלם האיכותיים ביותר מהם הריהוט יהיה מורכב.

ככלל, ריהוט גן הוא עולם ומלואו, וניתן למצוא מגוון פריטים בצבעים וסגנונות שונים, אך נראה כי ישנם מספר סוגי ריהוט גן שיכולים להתאים בהחלט לכל גינה:

  • מערכות ישיבה – פינות קפה קלאסיות או סלוני חוץ הם כמעט בגדר חובה לכל גינה.
  • פינות אוכל – במידה ואתם אוהבים לארח הרבה, או פשוט לאכול ארוחות משפחתיות בגינה, כדאי שתהיה לכם פינת אוכל מתאימה.
  • פתרונות הצללה לגינה – רשת צל, פרגולה או שמשייה, הם רק חלק ממגוון פתרונות ההצללה הקיימים כיום בשוק, באופן שיאפשרו לכם ליהנות מהגינה גם בימים חמים במיוחד.

שמירה על ריהוט הגן בחורף

בישראל אמנם שורר מזג אוויר נעים במרבית עונות השנה, אך לא ניתן להתעלם ממספר חודשי החורף הפוקדים אותנו. ובהתייחס לריהוט הגן שבחרנו ומיקמנו היטב בגינה, כדאי שנדע כיצד לשמור על ריהוט הגן בחורף מפני נזקי מזג האוויר בכלל ונזקי החורף בפרט.

כדי לשמור על ריהוט הגן בצורה מיטבית, קיימים שני פתרונות עיקריים – כיסוי לריהוט הגן, המאפשר גם הגנה מנזקי השמש והצטברות אבק. מחסני גינה מהווים פתרון נוסף ופופולארי לא פחות, כשהם מספקים הגנה מקסימלית מפני פגעי מזג האוויר.

היתרונות של שילוב מחסן גינה

מעבר להגנה מפני נזקי מזג האוויר שמחסן גינה יכול לספק לריהוט הגן, שילוב של מחסן בגינה שלנו, יכול להיות נקודת ההבדל בין גינה מסודרת ונקייה, לבין גינה מבולגנת ומוזנחת, כאשר ניתן להשתמש כיום במחסן אף בתור משרד או חדר כביסה לדוגמה. כיום, ניתן למצוא מגוון סוגי מחסני גינה, בצבעים וסגנונות שונים, אשר ישתלבו היטב עם קו העיצוב הכללי שבחרנו לגינה.

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות