מוצרים:

אין מוצרים בסל הקניות.

כיצד נשמור על תכולת המחסן מפני גניבה?

יש לכם מחסן בבית או בעסק שבו אתם שומרים את הציוד שלכם? החשש הכי גדול שלכם יהיה מפני גניבה של הציוד שאותו אתם שומרים בתוכו. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי סיטואציה שכזאת יכולה לקרות. למרות זאת יש כל מיני פעולות שונות שתוכלו לעשות על מנת להוריד את הסבירות שזה יקרה. כל מיני פעולות שאמורות להרחיק את הפורצים מהמחסן שלכם, כך שהם יעדיפו אפשרויות אחרות. אתם כמובן לא מעודדים אותם לפרוץ למחסנים אחרים, אך תעדיפו שזה לא יהיה למחסן הספציפי שלכם.

הציבו את המחסן במקום נסתר

אם מודבר על מחסן שאתם יכולים לשנע אותו מוטב כי תמקמו אותו במקום נסתר מהעין. אם המחסן יהיה במקום בולט, לא מן הנמנע כי יהיה יותר קל לפרוץ אליו. מצד שני אם המחסן יהיה במקום לא בולט, יכול להיות שהפורצים יפספסו אותו. כך שהאינטרס שלכם יהיה לנסות למצוא את המקום האידיאלי מכל היבט אפשרי. מצד אחד שהמחסן לא יהיה בולט מאוד עבור הפורצים, מצד שני שיהיה לכם נוח לגשת אליו. בכל דירה ובכל עסק תוכלו למצוא אזורים נסתרים שבהם מומלץ מאוד להתקין את המחסן.

רוכשים מראש מחסן איכותי

האיכות של המחסן עשויה להשפיע על הסבירות לפריצה. הרי מחסנים לא איכותיים הם מחסנים שקל מאוד לפרוץ אליהם גם ללא הכשרה מיוחדת. מחסנים איכותיים שעשויים מחומרי גלם עמידים מאוד יהיו כאלה שקשה מאוד לפרוץ אותם. פורצים באופן טבעי יחפשו מחסנים באיכות ירודה, כאלה שהם יוכלו לפרוץ אותם ללא בעיה. לכן כאשר אתם רוכשים מחסן גינה חדש לבית, קחו את העניין הזה בחשבון. שווה להשקיע עוד קצת כסף כדי למנוע פריצה למחסן.

הוסיפו למחסן מנעול איכותי

המנעול שתקבלו עם המחסן לא תמיד יספק את הסחורה מבחינתכם. מהצד שלכם תרצו לדעת כי המנעול של המחסן יהיה ברמה הכי גבוהה שיש. מנעולים איכותיים הם מנעולים שימנעו את הפריצה הבאה למחסן שלכם. למנעולנים בתל אביב לחצו כאן, ותוכלו לקבל הצעות לכל מיני מנעולים שונים. ברגע שתרכשו מנעול ברמה גבוהה לא יהיה ספק כי תורידו את הסבירות לפריצה למחסן האישי שלכם. גם אם תציבו אותו במקום בולט לעין, הפורצים לא ירצו להתעסק איתו.

התקינו במקום אמצעי אבטחה

הדבר שהכי מפחיד פורצים זה אמצעי אבטחה שונים שעלולים להסגיר אותם. אם בקרבת המחסן שלכם יהיו אמצעי אבטחה שונים, הפורצים יחשבו פעמיים לפני שהם יפרצו. כמובן שיהיה עליכם להתריע על כך שבקרבתם המחסן קיימות מצלמות ואפילו מערכת אזעקה מתקדמת. כל פורץ שיודע כי הוא עלול להיתפס יחשוב לעומק לפני שהוא עושה צעד כזה או אחר. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי תוכלו לשמור על תכולת המחסן מפני גניבה והרס.

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות