מוצרים:

אין מוצרים בסל הקניות.

לא רק אחסון: 4 דברים מפתיעים שתוכלו לעשות עם מחסן אוורסט

נתחיל מהאובייס: רוב הבתים צריכים שיהיה להם מחסן טוב בחצר כדי שיוכלו לאחסן בו את מה שלא מתאים לשמור בבית: ציוד גינה, אופניים, מחברות הציור של הילדים מימי הגן או פשוט דברים שאתם לא רוצים לזרוק אבל אין להם בבית מקום. אם תשאלו 100 אנשים רנדומליים אם יש להם מקום אחסון מספק בבית, התשובה של 90 מהם תהיה: לא.

היתרונות של פינוי מקום אחסון בבית והעברת הרבה מהבלגן שלכם החוצה הם עצומים – לסדר ולניקיון של הבית, ולשקט הנפשי שלכם. אבל גם אם אתם מ-10 האחוז שדווקא מסתדרים יפה עם המקום שיש לכם בתוך הבית, מחסן טוב בחצר יכול לעשות עבורכם פלאים. הנה ארבעה דברים שבכלל לא קשורים לאחסון אבל שישדרגו משמעותית את איכות החיים שלכם, שתוכלו לעשות עם מחסני אוורסט:

הגראז': חניית אופניים משודרגת

ציוד הספורט שלנו הרבה יותר נעים וכיפי כשהוא שמור, בטח אם יש לנו ציוד יקר. אבל מה לעשות שציוד כמו אופניים (בטח כשיש לנו כמה מהם), גלשנים, מגלשי סקי, חליפות צלילה וכד', הוא גם ציוד מאוד גדול שמכביד על חללי הבית? אז אנחנו זורקים את האופניים בחצר וחושפים אותם ללכלוך כבוד, רטיבות וחלודה, אנחנו מאחסנים חליפות ומגלשיים בבוידעם או בארונות נסתרים ונותנים להם להתמלא אבק ולפעמים להיחשף לעובש, ואנחנו תוקעים את הגלשן בתוך החדר, כי מה לעשות – איפה בדיוק נשים אותו?

הינה הפתרון של אוורסט: יחידת מחסן גינה מרווחת, נקייה, אטומה ומאווררת, שיכולה לשמור על כל הציוד שיש לכם. כל המשפחה רוכבת על אופניים? הינה לכם גראז' אופניים מפונפן ונוח. הדגמים המודולריים יאפשרו לכם לבחור דלת כניסה רחבה, כך שתוכלו לנייד את האופניים פנימה והחוצה בקלות. יש לכם עוד ציוד כמו חליפות וגלשנים? תוכלו להתקין בתוך היחידה ארונות ומדפים ייעודיים שיישמרו על הציוד כמו חדש. זכרו לתכנן את החלל הפנימי כך שציוד יומיומי כמו אופניים יישאר נגיש מאוד, ואילו ציוד שמשתמשים בו פעם בכמה חודשים או שנים יכול להישמר גבוה או פנימה יותר, ולפנות מקום לאחסון נוסף או לתנועה נוחה יותר בחלל.

המשרד: לעבוד קל"ב

המחסנים של אוורסט הם לא סתם ארגז. הם חדרים של ממש, מבודדים מלחות, נוחים לשליטה על הטמפרטורה, בעלי אקוסטיקה מושלמת ויש להם חלונות מדולריים אותם אפשר להתקין כמו שמתאים לנו. כל זה הופך את יחידות החצר האלה למושלמות למי שעובד בבית אבל רוצה יותר פרטיות או למי שעובד במשרד אבל רוצה להיות קרוב לבית: יחידת אוורסט יכולה להפוך בקלות למשרד.

היתרון הגדול של הפרדת המשרד ממבנה הבית הוא השקט הפיזי והקונספטואלי שתקבלו בזמן העבודה. כשאנחנו עובדים "בחוץ" ולא באחד החדרים קל לנו לעשות את ההפרדה בין העבודה לבית ביתר קלות, וגם שאר בני המשפחה מפריעים פחות – הרבה יותר ברור לכולם שאנחנו בעבודה.

המודולריות של יחידות אוורסט מאפשרות לנו לבנות, בקלות ובמחיר נמוך יחסית, משרד מושלם שתואם בדיוק את הצרכים שלנו. אנחנו יכולים לבחור את הגודל, סוג ומיקום הדלת, החלונות, המידוף הפנימי ועוד. ניתן לחבר את היחידה בקלות לחשמל ולהתקין את התאורה הרצויה, לקשט, להוסיף עציצים, לרהט, והופ – יצרנו את משרד חלומותינו במחיר של יחידת מחסן.

השקט: חדר בריחה

לא, לא, לא. לא חדר בריחה מהסוג שהילדים אוהבים ללכת אליו, זה שצריך לפתור חידות כדי לצאת ממנו. מה שאנחנו מתכוונים אליו הוא אפילו די ההיפך מזה – יחידת אוורסט היא המבנה המושלם להפוך לחדר שבו מי מבני הבית שצריך "לברוח" קצת יכול ללכת אליו.

יחידות אוורסט הן מודולריות, מאווררות, מבודדות ונעימות. אפשר להפוך אותן למה שיעשה לכם הכי טוב – להניח מזרנים ופופים ולהפוך לחדר מדיטציה או יוגה; להכניס ספה, טלוויזיה גדולה ומערכת סאונד ולהפוך לחדר צפייה שמדי פעם אפשר לברוח אליו בזוג או לתת לילדים לראות סרט הרחק מהבית ולהשיג שקט לעצמנו; חדר ספרייה עם מדפים עמוסי ספרים, שטיח עבה, כורסה נוחה ותאורה רומנטית שמזמינה את מי שרוצה לבוא לקרוא קצת בשקט, או למעשה כל דבר אחר. חדר נפרד מהבית, שכל ייעודו לתת לנו קצת ספייס טוב ושקט. אההההההה, כן.

האקטיבי: חדר הכושר

היתרונות של חדר כושר פרטי בחצר ברורים: מצד אחד ככל שנוח יותר להגיע לחדר הכושר, אנחנו נוטים יותר להתמיד, ומצד שני – להציב אותו בחצר ולא בבית עצמו חוסך לנו מקום, ומכניס אותנו לאווירה שונה מאווירת הבית ולקצב הנכון. יחידות החצר המודולריות של אוורסט מאפשרות לתכנן חדר כושר מושלם. הנה הדברים שיש לשים לב אליהם בבחירת המחסן, אם מטרתו להפוך לחדר כושר:

גודל - קודם כל חשוב לדעת מהו סוג הכושר שאתם עושים, כי הוא יכתיב את גודל המחסן. אם אתם רוצים להכניס הליכון, אופני כושר או מתקן משולב, צריך לוודא שיש מספיק מקום להשתמש בהם ללא צפיפות. אם אתם מרימים משקולות – בדקו עד לאן מגיעות הידיים שלכם במתיחה למעלה ולצדדים, והשאירו עוד מקום מעבר לכך כדי שהתחושה תהיה מאווררת.

ריצוף – אם אתם משתמשים במשקולות כבדות תרצו לוודא שלמחסן שבחרתם יש רצפה כבדה שיכולה להכיל מכות כבדות בעת שאתם מניחים עליה את המשקולות. הרצפות של יחידות אוורסט חזקות ועמידות, והן בעלות יתרון נוסף – מדובר ברצפות מוגבהות חכמות, שמכילות ניקוז מובנה כך שהן עמידות מפני הצפות גם בזמני גשמים כבדים.

אוורור – אם מחסן חצר עומד לשמש כחדר כושר, אתם הולכים להזיע בו. למרבה המזל, יחידות אוורסט מבודדות היטב מחום, ועדיין חשוב שתבחרו להתקין חלונות גדולים, ועדיף שיותקנו לפחות בשניים מהקירות על מנת ליצור סירקולציה של אוויר.

השורה התחתונה

יחידות המחסן של אוורסט הן ממש לא רק יחידות מחסן. החומרים המעולים, המודולריות, העמידות וכן, גם האסתטיקה, הופכים אותן למועמדות מושלמות ליצירת חדר נוסף מחוץ לבית. יש עוד המון רעיונות שתוכלו ליישם – חדר אורחים לסבתא, יחידת מתבגר לבכורה, סדנת יצירה – ובעצם כל דבר שתחלמו עליו. כל מה שצריך זה רק לחלום.

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות