מוצרים:

אין מוצרים בסל הקניות.

מה מיוחד במחסן פנל מבודד?

אצל כל אחד בבית מצטברים ציוד, משחקים וכלים שבשלב מסוים צריכים מקום אחסון ייעודי. הפתרון הנפוץ והשכיח הוא מחסן פלסטיק סטנדרטי, אך למחסן זה חסרון ענק, אשר אי אפשר להתעלם ממנו. בארצנו שטופת השמש, מחסנים אשר עומדים בחוץ, חשופים לפגעי מזג האוויר, נוטים להתחמם ו"לבשל" את החפצים אשר נמצאים בתוכם. ניסיתם פעם להוציא כיסא ממחסן פלסטיק ולשבת עליו? זוהי חוויה לא נעימה.
בדיוק לשם כך, הומצא מחסן פנל מבודד אשר עשוי מחומרים ייחודיים אשר מבודדים חום ורעש באיכות גבוהה, עמידים ברטיבות וישמרו על הציוד שבהם לשנים רבות מבלי שתחששו מפגיעות חום, רטיבות או קריסה.

מהו מחסן פנל מבודד?

כאמור, עד היום היה נהוג לשמור חפצים בחצר במחסן פלסטיק פשוט. על מנת לפתור את הבעיות שהוא יוצר, הומצא הפנל המבודד. פנל מבודד מורכז משני לוחות ממתכת מגולוונת אשר ביניהם חומר מבודד. החומר אינו מבודד רק מחום, אלא גם מרטיבות ורעש, כך שהוא עמיד גם לתקופת החורף או ממטרות בדשא, וגם מאפשר עבודה עם כלים מרעישים בתוכו, בלי לחשוש מתלונות השכנים.  המחסן הינו מודולרי וניתן להתאמה אישית לפי הצורך שלכם. נגמרו הימים בהם אתם מתאימים את החצר למחסן. בנוסף, המחסן פנל מבודד הינו חזק ועמיד, אך לצד זאת הוא קל משקל וניתן להרכבה בקלות ומהירות.

אילו סוגי מחסני פנל מבודד קיימים?

בחברת רדיוס גרדן תוכלו למצוא מחסני פנל מבודד בגדלים שונים, החג ממחסנים קטנים ומתאימים לאחסון פריטים קטנים ושימושיים המאפשר נוחות ויעילות באחסון, לצד מחסנים בינוניים למשפחות אשר מאפשרים אחסון כלי עבודה, לצד רהיטים לאירוח, האופניים של הילדים, צעצועים לתינוקות ועוד ועד מחסנים ענקיים אשר יכולים לשמש גם כחדרי עשייה קטנים שתוכלו גם לבצע בהם עבודות תיקונים או עשייה שונות ואפילו חדרי עבודה חיצוניים. לדודמא: מחסן פנל מבודד 4X3, מחסן פנל מבודד 3X3, מחסן פנל מבודד 3X2. כל האפשרויות פתוחות בפניכם עם המחסני פנל מבודד של רדיוס גרדן.

עם מחסן פנל מבודד לא תזדקקו עוד לתכנון האחסון שלכם או שיקולים הקשורים לעמידות הציוד במחסן. מחסן פנל מבודד יאפשר לכם לאחסן את כל מה שאתם חפצים במחסן אחד, ללא נזקי טמפרטורה, רטיבות ואי סדר.

אצלנו תוכלו למצוא מחסנים גדולים אשר תוכלו באמצעות שירות ההתאמה האישית לעצב לפי הצורך שלכם ולאחסן בהם ציוד רב במדפים ייעודיים עם 10 שנות אחריות המעניקות לכם שקט ושירות מצוין אשר זמין עבורכם לכל שאלה או התייעצות בנוגע למחסן.

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות