מוצרים:

אין מוצרים בסל הקניות.

איך לדעת שמדובר במחסן גינה איכותי

הגעתם להחלטה כי אתם רוצים וצריכים לרכוש מחסן גינה חדש לביתכם, נהדר!
ראשית, כמו שאתם יודעים, עליכם לבדוק מה עתיד להיות מאוחסן בתוך המחסן ומה מידות השטח העומד לרשותכם ואיזה אובייקטים אתם מעוניינים לשים בפנים כגון שולחן, מדפים או מתלים, אם בכלל.

לאחר שיש בידיכם את הנתונים הללו, אתם יכולים לצאת לסקר שוק מעמיק. היתרון בחיים במאה ה21 הוא שהשוק נמצא ממש בכף ידכם ואתם יכולים לעיין במבחר הענק של מחסנים לגינה של רדיוס גרדן בלי לצאת מהבית. תוכלו לראות את הצבעים, הגדלים השונים והעיצובים המיוחדים העומדים לרשותכם ולבחירתכם.

אם ברצונכם לראות את המחסנים מקרוב ולבדוק את איכותם אנו ממליצים להגיע אלינו או למפיצים המורשים שלנו ולהתרשם מהמבחר ומהאיכות בעצמכם.

איכות מחסן הגינה- פרמטר חשוב מאוד

מחסן גינה הוא ממש עוד חדר בבית. חדר המיועד לאחסון פריטים, החל ממכשירים גדולים כמו מכסחת דשא, דרך חפצים אשר נמצאים בשימוש מספר מועט של פעמים בשנה כמו שולחנות וכיסאות פלסטיק שאנו מוציאים כשיש אורחים או אירועים בבית ועד כלי עבודה וברגים שעלינו לאחסן רחוק מהישג ידם של הילדים. בנוסף, בתור עוד חדר בבית, ניתן להשתמש במחסן בתור חדר עבודה או סטודיו חיצוני אך בעבור שימוש זה על המחסן לעמוד בסטנדרטים מסוימים. הקיץ הישראלי חם מאוד והשמש קופחת שעות רבות ללא רחמים ממטולה ועד אילת. על מנת שתוכלו לשבת בתוך המחסן עליו להיות עשוי מחומרים מבודדים באיכות גבוהה מאוד! נתון זה חשוב גם אם איננו מתכננים לשהות בתוכו, מכיוון שהחום הרב גם מזיק לציוד שמאוחסן בו.
נתון נוסף הוא החוזק של מבנה מחסן הגינה- באזורים פתוחים כמו מושבים או קיבוצים או פרברי הערים מתרחשים לעיתים פרצי רוח אדירים בעוצמתם אשר עלולים לגרום נזק למחסן חיצוני שאינו מקובע לאדמה כמו שצריך. אם המחסן חלש ועדין וקירותיו לא חזקים מספיק, הוא עלול להיפגם, להתעקם ואף להישבר. וודאו כי המחסן חזק דיו כדי לעמוד בכל מזג אויר.
פרמטר אחרון הוא העמידות במים- הרי אנו מאחסנים פריטים במחסן כדי לשמור עליהם ולהרחיק אותם מפגעי הטבע, יהיה זה מביך אם בתוך המחסן הרכוש שלנו ייפגם כתוצאה מרטיבות שחדרה אליו בימי גשם.
המחסנים של רדיוס גרדן עשויים מחומרים איכותיים ומיוצרים כך שיעמדו בכל מזג אויר, גם הקיצוני ביותר. בנוסף, המחסנים אשר עשויים מפאנל מבודד יוצרים בידוד אקטיבי ממזג האויר שבחוץ ומאפשרים שהיה במחסן גם בקיץ, ללא פגיעה בציוד אשר מאוחסן בהם.

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות