מוצרים:

אין מוצרים בסל הקניות.

פינוי מחסנים – השירות שיסדר לכם את הבית והמחסן

כולנו נוטים להעמיס על המחסן שלנו את כל מה שאנו צריכים (וגם את הדברים שאנחנו לא) אבל כדאי לזכור שבסופו של דבר צריך לסדר ולפנות. אז איך משדרגים הלוק הפנימי של המחסן, מחזירים את הסדר לחיים ומאפשרים לפריטים שאנו צריכים להיות בהישג יד? גלו את שירות פינוי המחסנים ובדקו אם הוא מתאים גם לכם.

מהו שירות פינוי מחסנים?

שירות של פינוי מחסנים לגינה הינו שירות אשר מאפשר לכם לנקות, לסדר ולפנות את המחסן העמוס שלכם ולהפקיד את העבודה הזו בידיים של חברה מקצועית. שירות זה מאפשר לכם לרוקן את המחסן מכל הדברים הישנים שכבר מלאים באבק ולהשליך את מה שכבר ממש לא שימושי – ישירות לפח האשפה. יתרה מכך, העניין יאפשר לכם לצמצם בכמות הפריטים במחסן ולכן ניתן לסדר אותו ואת הבית ולהחזיר לשימוש חפצים אשר נותרו במחסן וכבר שכחתם מהם.

למי השירות מתאים?

שירות פינוי מחסנים מתאים לכל מי שאינו מעוניין לבצע את העבודה הקשה הזו בעצמו או שאינו יכול לעשות זאת מסיבה זו או אחרת. העניין יכול לנבוע מאספקטים של חוסר בזמן, אי יכולת פיזית או דווקא רצון להימנע מלהתעמת עם פריטים סנטימנטליים אשר נותרו במחסן במשך שנים. כדאי לזכור שלא תרצו לתת לכל אדם לגעתם בחפצים הרגישים אשר שוהים במחסן ולכן כדאי להעדיף חברה מקצועית כמו עדי פינויים – אשר ידועה באיכויות העבודה שלה ובניסיונה בתחום.

למי שירות של פינוי מחסנים אינו מתאים?

שירות של פינוי מחסנים אינו מתאים למי שלא יכול שזרים יפשפשו לא בחפצים ומעדיף לשמור את כל הפריטים שלו בהישג יד. שירות זה הינו מתאים גם למי שמוצא את הזמן לסדר ולזרוק את כל החפצים שבמחסן באופן קבוע, ודואג לכך שהמחסן ישמור על הלוק שלו כמו במיום שבוא הוא נקנה. לכל שאר האנשים (שבכנות רוב האנשים נמצאים ביניהם), שירות של פינוי יכול לחולל פלאים באיכות החיים.

אז לפנות או לרכוש מחסן חדש?

אין תשובה נכונה בעניין זה וכל אחד ואחת יודעים מה הפתרון הטוב ביותר בעבור הצרכים שלהם. שירות של פינוי מחסנים יהיה טוב יותר עבור מי שאין להם  צורך במחסן חדש או שאין מקום או תקציב לכך. לכן, חשוב להכיר את הדרישות הסובייקטיביות שלכם, לבדוק את העלויות של כל האופציות ולוודא מתי מדובר בפתרון אופטימלי – לסידור המחסן והבית.

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות